maandag, september 11, 2006

Concertos

Anyone?

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Man, ik ken lang niet alles maar wil naar veel.

Onontbeerlijk lijken mij:

Gravenhurst
Rocket Cinema Paradiso
Hallo Venray
Don Cabellero

Is het volgende goed?

Sheerwater
Boris Mclutchiunetc

T-99 lijkt me ook fijn.

Bedankt voor het opzoeken
oh kotsende.

base

8:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik vergat Arab Strap, lijkt me goed ende fijn!

8:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gravenhurst op de Stubnitz man!!

UITROEPTEKEN

8:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

GRavenhurst, Rocket cinema, hallo venray, shearwater is volgens mij ook wel okee, zal nog es in verdiepen, boris en t99 kunnen we nog vaker zien, binnen hollanders dag ik!
misschien nog paar concertjes van pete in centenera?

9:43 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Maxi Meissner!!!

hahahahahah

een duitse hansworst ben je

8:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home