woensdag, september 07, 2005

Gelekt!

De nieuwe Boards of Canada is dan nu echt gelekt (zie vorige post) en hij klinkt op eerste gehoor weer indrukwekkend!
Erg rustig voortkabbelende cd in eerste instantie, maar na verdere beluistering blijkt ie (weer)uit zoveel lagen en geniale melodieen te bestaan.
Hier vast mijn eerste favoriet (maar dat had elk ander kunnen wezen!) :
Dayvan Cowboy (inmiddels bijgehaald door '84 Pontiac dream en Constants are changing)

En hier het hele album....

mucho luistergenot!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hi,
Ik heb net Dayvan Cowboy gedl-ed, klink als... BoC!
Zou je de rest ook willen posten? Thanks.
Kpta04
Kpta04@hotmail.com

3:25 p.m.  
Blogger Bruno Banani said...

Als ik zo thuis ben, zal ik hem wel even uploaden!

5:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Thanks, maar ik heb 'm inmiddels, maar als ik je aan ander BoC kan helpen (A Few Old Tunes vol 1&2, Hell Interface, Hooper Bay) dan hoor ik het wel.
Kpta04

11:47 p.m.  
Blogger Bruno Banani said...

heb ik, maar thanks...

12:11 a.m.  

Een reactie posten

<< Home