maandag, januari 10, 2011

Wonder op 7

Eén van de hoogstgenoteerde (no. 7) zangers met gitaar in mijn 'beste albums van 2010'-lijst, in dit geval begeleidt door een tweede stem met gitaar (ookwel Emmet Kelly aka the Cairo Gang), is niet verrassend the Wonder Show of the World van Bonnie Prince Billy en eerder genoemde Cairo Gang!

Later deze week volgt de volledige lijst, maar deze wonderplaat wilde ik alvast vermelden. Bonnie voegt weer een aantal klassiekers aan zijn gigantische oeuvre toe; vooral de eerste 4 nummers komen mijns inziens hiervoor in aanmerking.

Hier een intieme live-registratie van numero 3 en 4 in een of andere basement in trendy Williamsburg, NY :




Deze plaat heeft heel wat zwoele dagen en nachten gevuld als begeleiding van mijn terraza-leven in my new home. Op verscheidene roadtrips kwam het openingsnummer (Troublesome Houses) spontaan naar boven drijven als ik weer een van de vele verlaten huizen aantrof in mijn nieuwe thuisprovincie Aragon.

Een van de laatste Troublesome houses die ik vond on the road :

Troublesome House

Hopelijk is er tussen alle vertier alhier nog genoeg tijd om wat vaker mijn muziek en andere verhandelingen te delen in 2011.

Op (nog) betere tijden!



PS. Sorry, beetje traag deze dagen, moet Spaans studeren, maar lijst komt eraan, for whoever still cares!

2 Comments:

Blogger jose said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

2:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hi, I came across your blog and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back and we'll talk about it.

Thanks!

Eric
lionmountainmusic1@gmail.com
lionmountainmusic.blogspot.com

4:59 p.m.  

Een reactie posten

<< Home