dinsdag, maart 25, 2008

Idolum


Er komt een nieuwe Ufomammut op Supernatural Cat het label van italiaans kunstenaar Malleus.

Idolum is het Latijnse woord voor een schim/ spook of beeld/ idee. Hoe dit in het universum van Ufomammut te passen, moet je zelf maar bepalen. Hun vorige albums Godlike Snake, Snailking maar bovenal Lucifer's songs zorgden bij mij al voor apocalyptische verschijnselen. En als de voortekenen niet liegen en dat doen ze haast nooit anders waren het geen voortekenen.
Deze review bijvoorbeeld doet me het bloed, eh, water in de mond lopen. En dan heb ik het nog niet eens over de package/ art zelf. Zie hier!
Het ziet er naar uit dat dit een geweldig pakket wordt, dat lekker op me ligt te wachten als ik eind april vanuit zuidelijk Afrika terugkeer.
Nu eerst maar es mijn muziek op orde maken voor de roadtrip door zuid-Afrika over twee weekjes...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Yup, that's gonna be pretty huge!

10:42 p.m.  
Blogger Bruno Banani said...

What i've heard so far sounds awesome...

2:11 p.m.  

Een reactie posten

<< Home