dinsdag, maart 21, 2006

Lucifer liedje

Zo wil ik mijn muziek, of zeg maar gewoon 'ervaring' het liefst :

De net opgerichte platenmaatschappij SupernaturalCat is in mijn ogen DE manier om een label te runnen > lees hun "different way of thinking" .

Hun eerste uitgave Ufomammut's 'Lucifer songs' (zowel als cd+dvd als een lp+dvd verschenen)is een plaatje.

Dit label is een zijproject van het kunstenaarsgezelschap Malleus uit Italie, die ook de handgenummerde hoes heeft ontworpen, waarvan ik al meerdere inspirerende werken thuis heb hangen. Check hier hun werk en de hoes :




De bonustrack en tevens titelsong (!!!) 'Lucifer song' is hier legaal te verkrijgen : een bizonder duister werkje, en wie nog niet genoeg heeft moet de bijbehorende visuals (op de bijgeleverde dvd) maar es durven kijken.

Wat je er ook van vindt, niemand kan ontkennen dat het met 'liefde' gemaakt is.

En daar hou ik zo van