dinsdag, juni 21, 2005

My Favorites

hier een paar van mijn favoriete platen van het moment :
  • Magnolia electric co - What comes after the blues? (songs: ohia rocks!)
  • Smog - A river ain't too much to love

So bury me in wood

And I will splinter

Bury me in stone

And I will quake

Bury me in water

And I will geyser

Bury me in fire

And I’m gonna phoenix

(Say Valley Maker)

  • Six organs of admittance - School of flower (hoogtepuntje in de New Weird America)
  • Spoon - Gimme fiction (wederom top-notch)
  • Fantomas - Suspended animation ( God dirigeert de cartoon-gekte)

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

BRUNO!!!!

Op http://www.magnoliaelectricco.com/liveshowarchive.php

kun je hele lijfshows downloaden. am*dam staat er overigens nog niet bij, jammer want ik wil wel weten welk nummer ik op mijn telefoon heb opgenomen. de zogeheten space out platte van dat monument.

base

3:22 p.m.  
Blogger Bruno Banani said...

scherp, zal effe bovenaan posten!
klinken erg goed allemaal, in .flac-formaat!

11:08 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

fucking flac?

moet niet veel gekker worden, een flacon vol met drank en muziek. komen onze dromen dan eindelijk uit?!

2:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home